miercuri, 7 martie 2012

Orasul

Este uimitor cat de conectati suntem cu natura, cat de mult ne influenteaza starea de spirit razele soarelui, ori cantecul pasarilor, sau umbrele copacilor pe parbrizul masinii; chiar daca noi nu o cautam, ne gaseste natura pe noi. Am trait mereu cu o arsita in suflet data de traiul in metropola, cimentul uscat, cladiri imense si obiecte ce se misca cu o viteza prea mare pentru ritmul natural al simturilor mele. Ca orice om nostalgic dupa copaci apa si cer liber, am acuzat traiul la oras pentru toata oboseala fizica si psihica pe care o resimteam uneori (atat decorul ce ne inconjoara cat si activitatile hiperactive in care ne invartim). Mi-am dat seama de faptul ca sloganul meu: "Sa ne mutam la tara!", chiar daca are la baza principii sanatoase nu este decat inca o impotrivire fata de ceea ce este orasul. Si ca orice lupta "impotriva", de cele mai multe ori se transforma in ceva toxic.
Dar ce inseamna cu adevarat sanatos? Cine este sanatos? Iar daca am sti despre noi ca suntem alchimisti, cu potentialul de a  transforma tot ceea ce primim in "aur", unde ar mai fi pericolul? Am auzit de multe ori expresii ca "M-am imprietenit cu cancerul meu", "Imi privesc mai bland criticul meu interior", "Mi-am acceptat durerea". Ei bine, eu m-am imprietenit saptamana trecuta cu orasul, i-am acceptat limitele si frumusetile. Am lasat corpul sa se miste liber prin oras si am gasit naturalul in jurul meu. Si stiti ce...? Corpul meu este un element al naturii si contine deja pamantul, apa, aerul si focul, ca si cum as avea natura mereu cu mine. Este primavara, si totul incepe sa se miste, la fel ca si noi: mai multa armonie, creativitate, fluenta si dinamism.
Propun ca aici, in mijlocul orasului, sa gasim ritmuri ce sunt cu adevarat in acord cu noi!

Eu am sa fiu vinerea aceasta, 9 martie, la Atelierul de dans (in Mansarda Creativ), tu...unde ai de gand sa te dezmortesti? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu